Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

första inlegget

Av tindra & klara petersen - 17 februari 2012 21:42

hej alla vi ska vel börga med att presentera oss

vi är två tvilingar född 17 mars 2002 vi heter tindra och klara petersen

jag klara gillar hestar det jör jag tindra med och här komer vi skriva om skolan och venner och sånnt

hopas ni komer jilla våran blogg nu för vi komer jöra den så bra som möjlikt

jag och tindra bor på en bond gård vi har tre hestar och fem får och en bagge och åtta grisar och fem råtor 

vi älskar djur jette myket! våran mamma och pappa är gjifta och nu fins det inget mer att seja om våran familj förutom att vi har två brorssor och en syster och brorsorna heter jens och peter och voran syster heter marie:)

men dom är tånåringar  


från och med nu kommer TINDRA att skriva med tjok text och KLARA med sne text så ni vet vem som är vem  


idag på skolan var jag med tindra och alva vi lekte burkgjömme och gjisa vem som van? JO JAG för jag är bara så bääääääst jag låvar vi kan tuma om ni vil  

men klara!!!!!! man kan inte vinna på burkgjöme och nej du är inte best för det är jag!!!!

men i jala fal så nu så ska vi snart såva för klåkan är jette myket snart tio men vi ska såva halv älva så vi kan skriva en stund til om ni vil och det vil ni nog så jag fortseter

föresten om det är sonher text är det båda som skriver så ni vet och marie ska snart koma och jelpa oss med hur vår blogg ska se ut   hihi vilken busig!!!!!!!


imån ska jag vara med sophie och jag ska såva hos hene för första gången och klara ska såva hos mormor då för mamma och pappa ska på midag med moster   men sophie är jette snell så det komer nog bli kul

 

 

 

HEJDÅ NU KOMMER MARIE

ÄLSKAR ER HEJDÅ

 
 
Ingen bild

Marie

17 februari 2012 22:24

Hej på er syskon! Jag tror att er blogg kommer bli azuum! Lycka till,ska nog också skaffa en blogg här på bloggplatsen, ska göra det nu.. :-)
Bamsekramar från världens bästa syster Marie♥♥

 
Ingen bild

carro

17 februari 2012 22:30

hejhej är inte ni typ 02:or? :o

tindra & klara petersen

17 februari 2012 22:31

jooo ockej då vi är det.. men vi vile inte skriva det men jaja håpas ni gjilar bloggen mer om vi endrar!
från klara

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tindra & klara petersen - 18 februari 2012 10:41

snart åker vi men Marie moste förscht vakna men då komer hon vakna typ klåkan fyra!!!!! så vi moste vecka henne hi hi   åck tindra holler på att fiksa fruckost till Marie Jens åck Peter holler på att ficksa med mamma åck pappa med sjuss till deras v...

Presentation


hej vi är två tvilingar som heter tindra och klara och vi älskar hestar! den på bilden är vår hest som heter Polly och hon är jette snell!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards